Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

in a sky full of stars

είναι θέμα οπτικής
ουτοπίας ή ρεαλισμού
εξτρεμισμού ή ρομαντισμού

όταν μου λέω ότι δεν έχω ξανανιώσει έτσι
και ότι δε γίνεται να συμβαίνει
και ότι δε γίνεται, όταν δε συμβαίνει.

όταν μου λείπεις, εφησυχάζομαι με ένα "θα σε δω"
έτσι ήσυχος, όπως στα χέρια μου πέφτεις
ή έτσι όπως με φιλάς και με τυλίγεις στις φλόγες σου
όλα τα "σου", που γίνονται και "μου".

δεν ήξερες καν ότι μπορείς να το κάνεις
και όμως, είσαι δυνατός
και τώρα σε θέλω
και ξέρω ότι με θέλεις
ή κάνω ότι το ξέρω

δώσ' μου ένα παγωμένο "γιατί",
 να σου το κάνω πύρινο "σαγαπώ".

και αυτές οι χαζές λεπτομέρειες, πώς κινείσαι και πώς τραγουδάς.
και αυτή η φωνή σου.
και το φύσημα του καπνού σου.
όλα τα "σου", που γίνονται και "μου".

μίλησες για πρωτόγνορα συναισθήματα, αλλά κι εγώ τι να πω;
μιλούν για δύσκολες πρώτες φορές και εγώ τους δείχνω τη δική μας,
την απολαυστικότερη όλων.

όλα τα "σου" γίνονται και "μου".
κι εγώ έγινα "σου".
δικός-σου.


1 σχόλιο:

  1. Οταν τα δυο χερια γινουν ενα και οι δυο καρδιες ενωθουν τοτε ειναι που ξερεις οτι κατι ειναι αιωνιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή